Niin vain se entinen viiteryhmäni rakoilee, minulle hyvin läheiset henkilöt ovat jättäneet eroilmoituksensa puolueelle. Markun ja Annen kanssa teimme paljon talkoo pohjaista yhteistyötä, suru oli suuri minulla kun itse erosin puolueesta 19.6.2017 ja tiemme erosivat mytta ystävyys ei katkennut.

Edellisenä viikonloppuna oli PS puoluekokous Jyväskylässä, kokouksen tulos oli punainen vaatemonelle meille kokouksessa olleelle. Aktiivisemmat erosivat puolueesta heti, jotkut itkivät kokouksessa suruissaan tuloksesta. Itse onnittelin puheenjohtajaksi valittua Jussi Halla-aho'a todeten kansa on puhunut, nyt pulinat pois. En osannut päättää mitä teen!

Selvyys tilanteeseen tuli 19.6.22017 Laura Huhtaseeren puheesta eduskunnassa, puhe oli hyvin "räyhä henkinen", pisteenä iin päälä oli tasavallan presidentin arvostelu, se ylitti minun rajan. Välittömästi menin koneelle ja kirjoitin eroilmoitukseni,

Jälkiajatus, oho nyt minä olen tyhjän päällä!

Suomen Sinisyyttä arvostaen.